Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 15 de gener del 2012

Una miqueta de costura. Gallines-coixí.

Els calés són importants, però més important és la imaginació. Moltes vegades s'aconsegueixen més coses amb una petita inversió, imaginació i una mica de feina que amb una cartera plena.

Em feia falta un regal per a les meves filles, de baix cost, i que fos divertit i útil. Se'm va acudir comprar un retall de roba que combinés amb la funda nòrdica, i fer-ne uns coixins en forma de gallina, com les que hi havia a l'estampat de la funda. 

Els ulls? Uns botonets cosits per darrere. Les aletes, mòbils. Així el coixí quedava més graciós. I per a les potes, la cresta i el bec, un retall de roba blanca pintada amb pintura tèxtil. 

Em van quedar d'allò més cuques, no? 

El dinero es importante, pero más importante es la imaginación. Muchas veces se consiguen más cosas con una mínima inversión, imaginación y algo de trabajo que con una cartera llena. 

Necesitaba un regalo para mis hijas, de bajo coste y que fuese divertido y útil. Se me ocurrió comprar un retal de tela que combinase con la funda nórdica, y confeccionar unos cojines en forma de gallina, como las que había estampadas en la tela de la funda. 

¿Los ojos? Unos botoncitos cosidos por detrás. Las alitas, móviles. Así el cojín quedaba más gracioso, y para las patas, las crestas y el pico, un trozo de tela blanca pintada con pintura textil. 

Me quedaron de lo más monas, ¿no?


Els dos coixins sobre el llit, col·locats igual que al dibuix

Detall