Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

divendres, 27 de gener del 2012

Final de curs. Portallapis de ceràmica personalitzats.

Al llarg de la vida he organitzat molts cursets extraescolars, de dibuix, de ceràmica, de reciclatge, ... Molts dels alumnes, quan s'acabava el curs, em portaven algun detallet, perquè em quedés amb un record per sempre. De vegades eren dibuixos, de vegades bombons, o qualsevol altra cosa. Les conservo totes.
Com que jo no volia ser menys i també m'agrada que em recordin amb afecte, sempre que m'era possible els feia algun detallet. En aquest cas, els vaig regalar uns portallapis de ceràmica, personalitzats, de manera que cada un dels alumnes, en obrir el paquet, es va trobar amb un potet decorat amb el seu nom i un dibuix que volia representar-lo. Espero que encara els guardin, i que es recordin de mi quan els facin servir.
I també espero que a vosaltres us agradin.

A lo largo de mi vida he organizado muchos cursillos estraescolares, de dibujo, de cerámica, de reciclaje, ... Muchos de los alumnos, cuando terminaba el curso, me traían algún detallito, para que me quedase con un recuerdo para siempre. A veces eran dibujos, otras veces bombones, o cualquier otra cosa. Las conservo todas. 
Como yo no quería ser menos y también me gusta que me recuerden con afecto, siempre que me era posible les preparaba algún detallito. En este caso, les regalé unos lapiceros de cerámica, personalizados, de manera que cada uno de los alumnos, al abrir su paquete, se encontró con un bote decorado con su nombre y un dibujito que quería representarlo. Espero que todavía los guarden, y que se acuerden de mí cuando los utilicen.
Y también espero que os gusten a vosotros.