Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 29 de gener del 2012

Més ceràmiques. Patricia.

Les comunions comencen quan arriba la calor, però per aquestes dates, tothom ja busca el vestit, les sabates els detalls ... Ara ja no, perquè no tinc massa temps, però no fa gaire, em buscaven per encarregar-me els detallets que donaven als convidats.
Avui vull compartir amb vosaltres els detalls de la Patricia. Els seus avis van ser els encarregats de buscar els detalls, i em van explicar com era la nena, com tenia els cabells, quina mena de vestit portaria ... Sense haver-la vist mai, ni tan sols en una fotografia, vaig començar a fer "Patrícies", i vaig acabar dissenyant una capseta i una enganxina, per fer el regal més atractiu.
Quan la Patricia va obrir una de les capsetes va exclamar sorpresa ... "Però si sóc jo!"
M'alegro molt que els agradés el meu treball, i espero que els convidats encara conservin les nines en algun raconet ...

Las comuniones empiezan cuando llega el calor, pero en estas fechas, todo el mundo está buscando el vestido, los zapatos, los detalles ... Ahora ya no, porque no tengo demasiado tiempo, pero no hace mucho, me buscaban para encargarme los detalles que daban a los invitados.
Hoy quiero compartir con vosotros los detalles de Patricia. Sus abuelos fueron los encargados de buscar los detalles, y me explicaron cómo era la niña, cómo tenía el pelo, qué tipo de vestido llevaría ... Sin haberla visto nunca, ni siquiera en una fotografía, empecé a hacer "Patricias", y acabé diseñando una cajita y una pegatina, para hacer el regalo más atractivo.
Cuando Patricia abrió una de las cajitas exclamó sorprendida ... "¡Pero si soy yo!"
Me alegra mucho que les gustase mi trabajo, y espero que los invitados todavía conserven las muñecas en algún rinconcito ... 



Patrícies encara dins el forn, Acabadetes de coure

Acabant de refredar-se, a la vora del forn

Detall

Detall del perfil

Patricia, capseta i enganxina. Tot a punt!