Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dilluns, 16 de gener del 2012

Recordant el Nadal. Plastilina.

Entre les fotos que vaig escannejar ahir n'hi havia una, no recordo de quin any, on hi havia uns ninotets de neu fets amb plastilina. Cada un portava el gorro, la bufanda, els guants i els botons d'un color diferent, a més d'un cartellet amb el nom de cada comensal, perquè a la taula del dinar de Nadal  cadascú sapigués on s'havia de seure.
Les escombres estan fetes amb un pal de "pinxito", amb retallets d'una escombra autèntica i un trosset de filferro, per fixar-ho tot.
Els ninots ja són història. Sort de les fotos per recordar-los.
Espero que us agradin.

Entre las fotos que escaneé ayer había una, no recuerdo de qué año, en la que había unos muñequitos de nieve realizados con plastilina. Cada uno llevaba el gorro, la bufanda, los guantes y los botones de un color distinto, además de un cartelito con el nombre de cada comensal, para que cada uno supiese dónde tenía que sentarse en la mesa de Navidad. 
Las escobas están hechas con un palo de "pinchito", con recortes de una escoba auténtica y un trocito de alambre, para fijarlo todo.
Los muñecos ya son historia. Suerte de las fotos para recordarlos.
Espero que os gusten.


Ninots esperant el seu lloc a taula