Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimecres, 18 de gener del 2012

Llar d'infants. Aniversari.

Aquest treball és, com els últims, de fa uns anyets. Una llar d'infants de prop de casa celebrava l'aniversari, i van decidir fer una festa i donar un regalet a cadascuna de les professores que havien passat per l'escola des dels seus inicis.

Vaig fer nens i nenes de ceràmica, vestits de colors diferents, i enfilats en un estel. El regal va ser tot un èxit. Espero que a vosaltres també us agradi.

Este trabajo es, como los últimos, de hace unos añitos. Una guardería de cerca de casa celebraba su aniversario, y decidieron organizar una fiesta y dar un regalo a cada una de las profesoras que habían pasado por la escuela desde sus inicios.


Hice niños y niñas de cerámica, vestidos de distintos colores, y sentaditos en una estrella. El regalo fue un éxito rotundo. Espero que a vosotros también os guste.