Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dilluns, 27 de desembre del 2010

Centre de taula per a llaminers ...

Pensant en un centre de taula per al dia de Nadal que no fós ni massa carregat ni massa car, se'm va acudir que podia fer-ne un de comestible. Com que tot el que és dolç es reserva per a l'hora de les postres, una coseta dolça seria ideal. La podríem tenir a la taula durant tot l'àpat i, un cop acabat el dinar, no tindríem un "trasto" més per guardar.
Uns palets de "pinxito", unes llaminadures en color vermell, un pot transparent ple de sucre i un llaç vermell per al toc final. Aconseguit! Us agrada? 

Pensando en un centro de mesa para el día de Navidad que no fuese ni demasiado recargado ni demasiado caro, se me ocurrió que podía preparar uno que fuese comestible. Como todo lo dulce se reserva para la hora del postre, algo dulce sería ideal. Podríamos tenerlo en la mesa durante toda la comida y, una vez acabada la comilona, no tendríamos un trasto más para guardar.
Unos palos de pinchito, unas chucherías de color rojo, un bote transparente lleno de azúcar y un lazo rojo para el toque final. ¡Conseguido! ¿Os gusta?


Centre de taula

Detall

3 comentaris:

Vicky Toledo ha dit...

Ta rico...
¿Todavía existe?? jejje

Júlia ha dit...

No. Pasó a mejor vida inmediatamente antes de los turrones ... ¿o fue inmediatamente después? Sea como sea, ya no quedan ni los palitos.

Marina ha dit...

I a més estava boníssim!