Pensant en un centre de taula per al dia de Nadal que no fós ni massa carregat ni massa car, se'm va acudir que podia fer-ne un de comestible. Com que tot el que és dolç es reserva per a l'hora de les postres, una coseta dolça seria ideal. La podríem tenir a la taula durant tot l'àpat i, un cop acabat el dinar, no tindríem un "trasto" més per guardar.
Uns palets de "pinxito", unes llaminadures en color vermell, un pot transparent ple de sucre i un llaç vermell per al toc final. Aconseguit! Us agrada?
Pensando en un centro de mesa para el día de Navidad que no fuese ni demasiado recargado ni demasiado caro, se me ocurrió que podía preparar uno que fuese comestible. Como todo lo dulce se reserva para la hora del postre, algo dulce sería ideal. Podríamos tenerlo en la mesa durante toda la comida y, una vez acabada la comilona, no tendríamos un trasto más para guardar.
Unos palos de pinchito, unas chucherías de color rojo, un bote transparente lleno de azúcar y un lazo rojo para el toque final. ¡Conseguido! ¿Os gusta? Centre de taula |
Detall |
3 comentaris:
Ta rico...
¿Todavía existe?? jejje
No. Pasó a mejor vida inmediatamente antes de los turrones ... ¿o fue inmediatamente después? Sea como sea, ya no quedan ni los palitos.
I a més estava boníssim!
Publica un comentari a l'entrada