Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dilluns, 13 de desembre del 2010

Ceràmiques

Començo la sèrie de ceràmiques. Tinc moltes coses fetes amb aquest material. De moment, us porto aquests tutors per a plantes. Són molt senzills, però donen un toc diferent a qualsevol planta. Com a mínim, trenquen la monotonia del verd.

Empiezo la serie de cerámicas. Tengo muchas cosas hechas con este material. De momento, traigo estos tutores para plantas. Son muy sencillos, pero dan un toque diferente a cualquier planta. Como mínimo, rompen la monotonía del verde. 



1 comentari:

Rosa ha dit...

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡GUAU!!!!!!!!!!!!!