Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dilluns, 6 de desembre del 2010

La Nina

Ja fa dies que la vaig fer. Va néixer nua i sense cabells. Poc a poc li he anat teixint robeta, i aquest matí li he fet les trenes. Va quedant presentable, tot i que encara falta molt per acabar-la. La idea va sorgir navegant per internet. Vaig veure els "amigurumi", aquestes mascotes que es fan de ganxet i que queden tan mones. Vaig pensar "per què no?" i m'hi vaig llançar de cap. Vaig fent, poc a poquet, les estones que la feina i la casa m'ho permeten. Tinc un munt d'idees per la Nina. A veure si van prenent forma. 
Els ulls seran teixits, com la resta. Havia pensat en uns botonets diminuts, però em sembla que serà millor que siguin teixits, per evitar ensurts. Us agrada?

La confeccioné hace días. Nació desnuda y sin pelo. Poco a poco he ido tejiéndole ropita, y esta mañana le he hecho las trenzas. Va quedando presentable, aunque todavía queda mucho para acabarla. La idea surgió navegando por internet. Vi los "amigurumi", esas mascotas que hacen de ganchillo y que quedan tan monas. Pensé "¿por qué no?" y me lancé de cabeza. Voy haciendo, poquito a poco, los ratitos que el trabajo y la casa me lo permiten. Tengo un montón de ideas para Nina. A ver si van tomando forma.
Los ojos serán tejidos, como el resto. Había pensado en unos botoncitos diminutos, pero creo que será mejor tejerlos, para evitar disgustos.

La Nina i la primera robeta teixida

La Nina amb les trenes i vestida

Amb un ponxo i un gorro,
que fa molt de fred ...

Detall de les trenes

Un altre gorret. Us recorda alguna cosa?

Botonet teixit