Ja falta poquet, i qui més qui menys, tots hem de fer algun regalet als amics. Com que la feina es multiplica si vols tenir un detall amb tothom, cal fer anar la imaginació i mirar d'aconseguir regals per poc preu.
Amb materials que tenia per casa i algun altre que he hagut de comprar, he fet unes nines que es poden enganxar a la roba, en una bossa de mà, o on es vulgui.
He fet servir boletes de fusta, cordó de cua de rata (o cordó de seda), feltre, agulles de pit, fil, cola i floretes de fimo, que he fet jo mateixa.
El resultat és el que veieu a les fotos. Espero que el trobeu interessant. És fàcil, però entretingut, i em sembla que queda prou bé. No us sembla?
Falta poquito, y quien más quien menos, todos tenemos que hacer algún regalito a los amigos. Como la tarea se multiplica si se quiere tener un detalle con todo el mundo, se tiene que usar la imaginación e intentar conseguir regalos por poco dinero.
Con materiales que tenía por casa y alguno que he tenido que comprar, he confeccionado unas muñecas que se pueden colocar en la ropa, en un bolso o donde se quiera.
He utilizado bolitas de madera, cordón de cola de ratón (o cordón de seda), fieltro, alfileres de solapa, hilo, cola y florecillas de fimo, que he hecho yo misma.
El resultado es el que podéis ver en las fotos. Espero que lo encontréis interesante. Es fácil, pero muy entretenido, aunque creo que queda bastante bien. ¿No os parece?
3 comentaris:
Que bonitas son Nat, son una monada...!!!
julia yo vui una que monadas .
eres una artista besitosi
¡Qué idea tan chula! Las muñequitas son preciosas y muy originales.
Publica un comentari a l'entrada