Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dijous, 24 d’abril del 2014

A l'Àlex li encanten els dracs ...

Justament me'n vaig assabentar ahir. M'ho va dir la seva mare, i em va demanar si podia fer-li un drac, com aquell que ja heu vist dues o tres vegades, fet amb un mitjó i amb càpsules de cafè. Bé, i amb una miqueta de goma EVA per a la flamarada, que ja se sap que un drac que no treu foc pels queixals ... no acaba de ser del tot un drac.
Doncs això, que la mama de l'Àlex em va demanar si podia fer-li un drac, i aquest matí, aprofitant que tinc uns dies de vacances, m'hi he posat. I aquí el teniu. L'Àlex no en sap res. Serà una sorpresa.
Des d'avui mateix, el cavaller Àlex ja podrà viure mil i una aventures amb el seu drac. Li posarà un nom? El posarà en un lloc especial? Tant se val! La sorpresa, de moment, segur que se  l'emporta. I és que ahir Sant Jordi estava tant ocupat regalant roses i llibres, que el drac va fugir! Li agradarà a l'Àlex? Jo el trobo simpàtic. No em fa gens de por.

Justamente me enteré ayer. Me lo dijo su madre, y me pidió si podía hacerle un dragón, como el que habéis visto ya dos o tres veces, hecho con un calcetín y con cápsulas de café. Bueno, y con un poquito de goma EVA para la llamarada, que ya se sabe que un dragón que no echa fuego ... no acaba de ser del todo un dragón.
Pues eso, que la mamá de Àlex me pidió si podía hacerle un dragón, y esta mañana, aprovechando que tengo unos días de vacaciones, me he puesto manos a la obra. Y aquí lo tenéis. Àlex no sabe nada. Será una sorpresa.
Desde hoy mismo, el caballero Àlex ya podrá vivir mil y una aventuras con su dragón. ¿Le pondrá un nombre? ¿Lo colocará en un lugar especial? ¡Qué más da! La sorpresa, de momento, seguro que se la lleva. Y es que ayer Sant Jordi estaba tan ocupado regalando rosas y libros, ¡que se le escapó el dragón! ¿Le gustará a Àlex? Yo lo encuentro simpático. No me da nada de miedo.