Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 19 de desembre del 2010

Reciclant retallets de llana ...

Segueixo fent proves amb el ganxet. Aquest cop, recordant un coixí-tortuga que la meva mare va teixir quan va néixer la meva germana petita. He utilitzat retalls de llanes que tenia de molts colors. La idea era aconseguir una mena d'arc de Sant Martí, tot i que el resultat no m'acaba de convèncer. Abans de farcir la tortugueta vaig pensar-li una utilitat, i se'm va acudir que podia ser un divertit ambientador per als armaris. Dit i fet. La vaig farcir d'escuma i d'espígol, i fa una oloreta ... Espero que la trobeu, com a mínim, interessant.

Sigo probando con el ganchillo. Esta vez, recordando un cojín-tortuga que mi madre tejió cuando nació mi hermana pequeña. He utilizado restos de lanas que tenía de un montón de colores. La idea era conseguir una especie de arco iris, aunque el resultado no me acaba de convencer. Antes de rellenar la tortuguita pensé que me gustaría que fuese útil, y se me ocurrió que podía ser un divertido ambientador para los armarios. Dicho y hecho. La rellené con espuma y espliego, y huele tan bien ... Espero que os parezca, como mínimo, interesante.

Des de dalt

Des de sota

Detall

2 comentaris:

Inma González ha dit...

Qué chuli la tortugaaaaaaa!!!

Júlia ha dit...

¡Gracias Inma!
Poquito a poco te estás repasando el blog enterito. ¡Me encanta!
Seguro que tienes por ahí retalitos de lana, para hacer una tortuga o cualquier otra cosa. ¡Ánimo!