Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimarts, 29 de maig del 2012

La parella misteriosa ... que tenia dos gossets

Un dia estava treballant a la botiga, i va entrar una noia que em va sorprendre. Portava algunes fotos, i em veina a encarregar una figura per a regalar a la seva parella. Me la va demanar tal i com anaven vestits a les fotos, i també volia que fés els dos gossets que tenien. No havia hagut de fer mai cap gos, i menys encara tenint-ne la imatge en una foto. Me'n sortiria? Vaig dir que sí i m'hi vaig posar de seguida.
Aquí en teniu el resultat.
Per cert, que sempre us he ensenyat les figures sense el referent fotogràfic, algunes vegades perquè no hi ha hagut tal referent i altres vegades perquè no hi havia pensat. Aquest cop se'm va acudir fer les fotos de la figura junt amb les fotos de referència, perquè pugueu valorar la semblança dels personatges reals amb la seva rèplica en ceràmica.
Espero que us agradi.

Un día estaba trabajando en la tienda, y entró una chica que me sorprendió. Llevaba algunas fotos, y venía a encargarme una figura para regalársela a su pareja. Me la pidió tal y como iban vestidos en las fotos, y también quería que hiciera los dos perritos que tenían. Nunca había tenido que modelar ningún perro, y menos aún teniendo su imagen en una foto. ¿Lo conseguiría? Acepté el encargo y me puse a ello enseguida. 
Aquí tenéis el resultado.
Por cierto, que siempre os he enseñado las figuras sin el referente fotográfico, algunas veces porque no ha habido tal referente y otras veces porque no se me había ocurrido. Esta vez se me ocurrió hacer las fotos de la figura junto a las fotos de referencia, para que podáis valorar el parecido de los personajes reales con su réplica en cerámica.
Espero que os guste.