Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimecres, 9 de maig del 2012

Ceràmica. Alegría i José Antonio

Un encàrrec de fa temps. Em van portar un parell de fotografies perquè fes una parella de ceràmica. Aquest cop vaig optar pel fang refractari, que dóna un acabat més rústic a les peces. La semblança de la figura amb els protagonistes és notable.
Espero que us agradi.
A ells els va agradar i els va sorprendre.
De fet, no s'esperaven que els portessin una cosa així des de la Costa Brava fins a Sevilla ...
Sorpresa!

Un encargo de hace tiempo. Me trajeron un par de fotos para que hiciera una pareja de cerámica. Esta vez opté por la arcilla refractaria, que da un acabado más rústico a las piezas. El parecido de la figura con los protagonistas es notable.
Espero que os guste.
A ellos les gustó y les sorprendió.
De hecho, no esperaban que les trajeran una cosa así desde la Costa Brava hasta Sevilla ... 
¡Sorpresa!