Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 20 de maig del 2012

En Diego vol un tractor ...

En Diego té dos anys. D'aquí a poc tindrà un germanet, i la seva àvia m'ha encarregat que li pinti alguns bodis per quan neixi. A en Diego li encanten els tractors. Com que l'àvia se l'estima molt, m'ha encarregat que també li pinti un parell de samarretes. En una, indiscutiblement, hi ha d'haver un tractor. En l'altra ... qualsevol cosa que es mogui. Li agrada tot el que es mou. Com que sé que a l'àvia l'apassionen els cavalls, he decidit que hi pintaré un cavall. Recordo que en un llibre d'aquells que t'obliguen a llegir a l'institut, "Història d'un cavall", de Tòlstoi, hi ha unes il·lustracions d'Andreu Alfaro que sempre m'han agradat. Amb permís de l'autor, copio la portada del llibre.

Quan escric aquestes ratlles, ja han rebut el paquet i ja l'han obert. Aquesta ha estat la reacció d'en Diego, en paraules de l'àvia:

"Júlia, mi hija me ha traido el paquete a las cinco y media ... No me he podido resistir y le he dado a Diego el suyo. Un regalo, un regalo para Diego ... Cuando lo ha abierto, ni te imaginas ... ¡¡¡Un caballo!!! ¡¡¡Mira, abuela, un caballo!!! ¡¡¡Mira, Mar, un caballo grande, grande!!!

Y cuando ha desplegado la otra, aquí ya ha tenido orgasmos ... ¡¡¡Un tractor y el abuelo!!! Quiero poner. Y no ha habido manera de bajarlo del burro, con lo que le he tenido que poner la camiseta del tractor encima de la que llevaba de manga larga (el viento era fresquito aquí). Cuando se la ha visto puesta ... abuela, quiero ver. Lo he llevado al espejo de mi cuarto y el tío no se lo podía creer. Exitazo total. Mil gracias. Son súper, de verdad. Ya te comentaré las otras, que prefiero que abra los paquetes (geniales) María."

Ja ho veieu, a en Diego li han encantat. I a vosaltres, què us semblen?

Diego tiene dos años. Dentro de poco tendrá un hermanito, y su abuela me ha encargado que le pinte algunos bodies para cuando nazca. A Diego le encantan los tractores. Como su abuela lo quiere mucho, me ha encargado que también le pinte un par de camisetas. En una, indiscutiblemente, tiene que haber un tractor. En la otra ... cualquier cosa que se mueva. Le gusta todo lo que se mueve. Como sé que a su abuela la apasionan los caballos, he decidido que le pintaré un caballo. Recuerdo que en uno de aquellos libros que te obligan a leer en el instituto, "Historia de un caballo", de Tolstoi, hay unas ilustraciones de Andreu Alfaro que siempre me han gustado. Con permiso del autor, copio la portada del libro.

Cuando escribo estas líneas, ya han recibido el paquete y lo han abierto. Ésta ha sido la reacción de Diego, en palabras de su abuela:

"Júlia, mi hija me ha traido el paquete a las cinco y media ... No me he podido resistir y le he dado a Diego el suyo. Un regalo, un regalo para Diego ... Cuando lo ha abierto, ni te imaginas ... ¡¡¡Un caballo!!! ¡¡¡Mira, abuela, un caballo!!! ¡¡¡Mira, Mar, un caballo grande, grande!!!

Y cuando ha desplegado la otra, aquí ya ha tenido orgasmos ... ¡¡¡Un tractor y el abuelo!!! Quiero poner. Y no ha habido manera de bajarlo del burro, con lo que le he tenido que poner la camiseta del tractor encima de la que llevaba de manga larga (el viento era fresquito aquí). Cuando se la ha visto puesta ... abuela, quiero ver. Lo he llevado al espejo de mi cuarto y el tío no se lo podía creer. Exitazo total. Mil gracias. Son súper, de verdad. Ya te comentaré las otras, que prefiero que abra los paquetes (geniales) María."

Ya lo véis. A Diego le han encantado. Y a vosotros, ¿qué os parecen? 


Envoltori. Hi he volgut representar la roda d'un tractor ...

Detall de la samarreta

Les dues samarretes ben plegades

El cavall blau

Cavall. Detall

El cavall, el tractor i l'espantaocells

La samarreta estrella. M'encanta que li hagi agradat

Espantaocells. Detall

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No se com ho fas, pero queda collonut.
Jo encara que ho sapigues fer no tinc paciència.

Júlia ha dit...

Moltes gràcies!
La paciència és una de les meves virtuts ...
I m'agraden els reptes.

maria ha dit...

el cavall és molt xulu, però el tractor, el tractor és fantàstic!!! enhorabona il.lustradora!