Volia tenir un hortet al terrat. Per què no? Els pneumàtics podien ser part d'aquest hortet. I m'hi vaig llançar de cap. Durant l'estiu he recollit tomàquets, pebrots i albergínies. No en gran quantitat, però us asseguro que fa una il·lusió immensa recollir el que has fet créixer tu mateix.
Los tenía arrinconados en la azotea y no sabía cómo sacarles provecho. No se podían volver a utilizar como neumáticos, así que era cuestión de pensar en qué se podían reconvertir.
Un día lo vi claro. Podían pasar a formar parte del "jardín". Cogí uno, lo recorté, lo pinté, lo forré y lo rellené de tierra. Resultó un hábitat ideal para los Aloes. Y el resultado era bastante interesante estéticamente.
Me apetecía tener un huertecillo en la azotea. ¿Por qué no? Los neumáticos podían ser parte de este huertecillo. Y me lancé de cabeza. Durante el verano he recogido tomates, pimientos y berenjenas. No en gran cantidad, pero os aseguro que produce una inmensa ilusión recoger lo que uno mismo ha hecho crecer.
3 comentaris:
Hola Hola Julia!
Interesante Maceto huerto ( o Ruedo huerto^^) Una idea Muy creativa!
un abraç desde complementos-unicos.blogspot.com
Mer
m'agradat molt!!
Moltes gràcies, Brincando!
I a tu també, Mer, que m'havia passat per alt el teu comentari ... i mira que en fa de dies!
Gràcies a tots dos!
Publica un comentari a l'entrada