Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dilluns, 1 de novembre del 2010

Una manteta de mitja i uns altres peüquets

Em sembla que la Mariona serà una nena molt mimadeta.
Vaig comprar tres cabdells de llana, de colors que més o menys lliguessin amb els colors del cotxet. No són exactament el que jo buscava, però el resultat no està del tot malament. He fet una manteta i uns pe¨¨ucs, amb un disseny diferent dels de color cru. I encara m'ha sobrat llana, per a alguna altra ocurrència.
De moment, això serà l'últim que li faré. Ja m'agrada fer-li cosetes de punt, però també tinc ganes de fer altres coses diferents.

Me parece que Mariona va a ser una niña muy mimadita.
Compré tres ovillos de lana, de colores que más o menos conjuntasen con los colores del cochecito. No son exactamente lo que yo buscaba, pero el resultado no ha quedado del todo mal. He confeccionado una mantita y unos patucos, con un diseño distinto al de los de color crudo. Y aún me ha sobrado lana, para alguna otra ocurrencia.
De momento, esto va a ser lo último que le haga. Ya me gusta hacerle cositas de punto, pero también me apetece hacer otras cosas distintas.




4 comentaris:

Anònim ha dit...

Gran acierto esa combinación de colores.

Inma González ha dit...

Jolines Júlia, le das a todos los palos!!! Qué envidia más mala te tengo jajajaja

Por cierto, me gusta mucho la manta y los patucos ¡¡me encantan!!!

Júlia ha dit...

Gracias anónimo.
Se me había pasado ese comentario.
La combinación de colores era porque pegaba con el colorido del cochecito, y ya puestos, mejor que la manta quede bien entonada.

Júlia ha dit...

Inma, lo mío es pura cabezonería.
Si se me mete en la sesera hacer algo, lo hago, sea como sea y salga como salga.
Seguro que si algún entendido mira mis trabajos en detalle encuentra centenares de errores, pero ya te digo. Si me empeño en que lo hago ... pues eso.
Gracias.