Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimarts, 2 de novembre del 2010

Què puc fer amb aquests pneumàtics?



Els tenia arraconats al terrat i no sabia com treure'n profit. No es podien tornar a utilitzar com a pneumàtics, així que era qüestió de pensar en què els podia reconvertir. Un dia ho vaig veure clar. Podien passar a formar part del "jardí". Vaig agafar-ne un, el vaig retallar, el vaig pintar, el vaig folrar i el vaig omplir de terra. Va resultar un hàbitat ideal per als Àloes. I el resultat era prou interessant estèticament.
Volia tenir un hortet al terrat. Per què no? Els pneumàtics podien ser part d'aquest hortet. I m'hi vaig llançar de cap. Durant l'estiu he recollit tomàquets, pebrots i albergínies. No en gran quantitat, però us asseguro que fa una il·lusió immensa recollir el que has fet créixer tu mateix.

Los tenía arrinconados en la azotea y no sabía cómo sacarles provecho. No se podían volver a utilizar como neumáticos, así que era cuestión de pensar en qué se podían reconvertir.
Un día lo vi claro. Podían pasar a formar parte del "jardín". Cogí uno, lo recorté, lo pinté, lo forré y lo rellené de tierra. Resultó un hábitat ideal para los Aloes. Y el resultado era bastante interesante estéticamente.
Me apetecía tener un huertecillo en la azotea. ¿Por qué no? Los neumáticos podían ser parte de este huertecillo. Y me lancé de cabeza. Durante el verano he recogido tomates, pimientos y berenjenas. No en gran cantidad, pero os aseguro que produce una inmensa ilusión recoger lo que uno mismo ha hecho crecer.







3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Hola Julia!
Interesante Maceto huerto ( o Ruedo huerto^^) Una idea Muy creativa!

un abraç desde complementos-unicos.blogspot.com

Mer

Unknown ha dit...

m'agradat molt!!

Júlia ha dit...

Moltes gràcies, Brincando!

I a tu també, Mer, que m'havia passat per alt el teu comentari ... i mira que en fa de dies!

Gràcies a tots dos!