Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

divendres, 12 de novembre del 2010

La Mariona ja ha arribat ... i li he pintat un altre bodi

Doncs fa dos dies que va néixer. Tot va anar molt bé. És una cucadeta de nena, molt tranquil·la i amb la cara tan rodoneta ... Avui ha estrenat el bodi de l'estel, i ahir n'hi vaig pintar un altre, amb un tren, dedicat al seu pare, que li agraden molt. Espero que també el trobeu bufó.

Pues hace dos días que nació. Todo fue estupendamente. Es una monadita de niña, muy tranquila y con la cara tan redondita ... Hoy ha estrenado el body de la cometa, y ayer le pinté otro, con un tren, dedicado a su padre, que le gustan mucho. Espero que también lo encontréis gracioso.