Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 10 de novembre del 2013

Feliç aniversari Mariona!!!

Avui la Mariona fa tres anyets. En una estona anem a la seva festa. Serà una festa de princeses. Evidentment, la princesa de la festa serà ella. 
M'encanta crear, imaginar coses i dur-les a terme, i la Mariona és una bona excusa per a poder-me dedicar a les meves històries. Aquesta vegada li he fet un armari per a la robeta de les nines. Amb una capsa de fusta de les que acostumen a guardar ampolles de vi he construït el cos de l'armari i un parell de prestatges interiors. Un retall de roba de colors amb un estampat llampant fa les funcions de porta. 
En un lateral, hi he col·locat dos poms de ceràmica en forma de cor, que fan de penjadors exteriors. A l'altre lateral, un retallet de la mateixa roba amb un marc de fimo, que dóna una mica més de color a l'armari.
I el més complicat, la part de dins. Aquesta sí que m'ha costat d'aconseguir! 
I és que ja tenia clar que li faria l'armari, però semblava que mai arribaria el dia, i esperant esperant, finalment vaig posar-m'hi diumenge passat. En menys d'una setmana ho he hagut de tenir tot enllestit. Com sempre, a corre cuita! 
Per al penjador he utilitzat dos anclatges cilíndrics, que subjecten una barra que em va costar molt d'aconseguir. Com que no he pogut trobar-ne cap de la mida que necessitava, he fet un invent per allargar-la, amb uns petits cilindres de fimo que he enganxat a la capsa. 
I per als penjadors ... això sí que ha portat cua! He voltat el poble sencer buscant penjadors diminuts, però no hi ha hagut manera. Em semblava que si els feia de filferro podien ser perillosos, així que al final he improvisat un disseny amb filferro, goma EVA i una boleta de fimo, que cobreix la part perillosa del filferro. 
Ha estat una feinada que he anat fent a estonetes. I m'alegro d'haver-la acabat. 
D'aquí a un moment la Mariona estriparà el paper i ... sorpresa!!! Espero que li encanti, i que hi jugui tant o més que amb la cuineta que li vaig regalar l'any passat.
Voleu veure l'armari? Doncs aquí el teniu. Espero que el trobeu, com a mínim, interessant. 

Hoy Mariona cumple tres añitos. En un rato vamos a su fiesta. Será una fiesta de princesas. Evidentemente, la princesa de la fiesta será ella.
Me encanta crear, imaginar cosas y llevarlas a cabo, y Mariona es una buena excusa para poderme dedicar a mis historias. Esta vez le he hecho un armario para la ropita de las muñecas. Con una caja de madera de las que acostumbran a guardar botellas de vino he construido el cuerpo del armario y un par de estanterías interiores. Un retal de tela de colores con un estampado llamativo hace las funciones de puerta.
En un lateras. he colocado dos pomos de cerámica en forma de corazón, que hacen de colgadores exteriores. En el otro lateral, un retalito de la misma tela con un marco de fimo, que da un poco más de color al armario.
Y lo más complicado, la parte interior. ¡Esta sí me ha costado de conseguir!
Y es que ya tenía claro que haría el armario, pero parecía que nunca llegaría el día, y esperando esperando, finalmente me puse manos a la obra el domingo pasado. En menos de una semana lo he tenido que dejar todo listo. Como siempre, ¡a toda prisa!
Para el colgador he utilizado dos anclajes cilíndricos, que sujetan una barra que me costó mucho conseguir. Como no he podido conseguir ninguna del tamaño que necesitaba, he hecho un invento para alargarla, con unos pequeños cilindros de fimo que he pegado a la caja.
Y para las perchas ... ¡eso sí que ha traído cola! He recorrido el pueblo entero buscando perchas diminutas, pero no ha habido manera. Pensaba que si las hacía de alambre podían resultar peligrosas, así que al final he improvisado un diseño con alambre, goma EVA y una bolita de fimo, que recubre la parte peligrosa del alambre.
Ha sido un trabajo considerable que he ido haciendo a ratitos. Y me alegro de haberlo acabado. 
Dentro de un momento Mariona rasgará el papel y ... ¡¡¡sorpresa!!! Espero que le encante, y que juegue tanto o más que con la cocinita que le regalé el año pasado.
¿Queréis ver el armario? Pues aquí lo tenéis. Espero que lo encontréis, como mínimo, interesante.

La cortineta. L'estampat de la roba em va encantar!

Detall del lateral. Com si fos un quadre ...

Vista lateral

Obrim la cortineta?

Ui! Quants penjadors! Podrem tenir la robeta endreçada!

Penjadors. Detall.
Filferro, fimo i goma EVA

Penjadors laterals. Detall 

Detall

Penjadors de coloraines

Penjadors. Detall

Penjadors. Boletes de fimo a to amb cada un


4 comentaris:

Inma González ha dit...

Genial Júlia! Supongo que Mariona alucinaría cuando vio su armario en una pasada, muy bonito y muy "seguro" cosa importante. La verdad es que me ha encantado!!!

Felicidades a Mariona por su cumple y por tener una tía como tú!

Besos!!

Júlia ha dit...

Gracias Inma.

Sí que alucinó, sí, pero no tanto como todos los demás que estaban en la fiesta. Nadie tenía ni idea del regalo, así que fue una auténtica sorpresa.

Ahora falta llenarlo de ropita. Ya sabes qué es lo que me toca, ¿no? Coger aguja e hilo y ¡ponerme a vestir a todas sus muñecas!

En cuanto la vea le doy un besito de tu parte. :-)

Inma González ha dit...

jajajajaj, pues nada, a coser!!
Gracias por darle ese besote, otro para ti!!

Júlia ha dit...

Sí, sí. A coser y a lo que haga falta. Si es que estoy segura de que esta pequeñaja me hará hacer cosas que nunca hubiese imaginado ...
Cúidate Inma. ;-)