Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 24 de novembre del 2013

En Kilian, en Dídac i els taurons

La mama d'en Dídac ve a la botiga amb el nen. M'encarrega un bodi per a en Kilian, que ha de néixer d'aquí a un parell de mesos. Li agrada el dibuix dels peixets de colors. Quedem d'acord. Al cap d'una estona torna a veure'm. Que a en Dídac li agraden molt els taurons, i que si puc incloure'n un al bodi d'en Kilian. Que jo recordi, no he dibuixat mai un tauró, però si és el que volen, ho faré. Cap problema.
Arribo a casa i m'empesco la millor manera de dibuixar-ne un sense trencar l'harmonia del grup de peixets. Ah! En Dídac vol que el tauró tingui dents, però no vull que resulti agressiu, ni amenaçador.
Finalment trobo la manera que més em convenç i el pinto. Amb moltes dents però amb un gran somriure.
En Kilian ja l'ha estrenat. Ha tingut tanta pressa per conèixer el seu germanet que ha nascut gairebé un mes abans del que li tocava. I el bodi li va enorme, però està guapíssim!

La mamá de Dídac viene a la tienda con el niño. Me encarga un body para Kilian, que tiene que nacer en un par de meses. Le gusta el dibujo de los pececillos de colores. Quedamos de acuerdo. En un rato vuelve otra vez. Que a Dídac le gustan mucho los tiburones, y que si puedo incluir uno en el body de Kilian. Que yo recuerde, no he dibujado nunca un tiburón, pero si es lo que quieren, lo haré. Ningún problema.
Llego a casa y me las arreglo para dibujarlo de la mejor manera, sin romper la armonía del grupo de pececillos. ¡Ah! Dídac quiere que el tiburón tenga dientes, pero no quiero que resulte agresivo, ni amenazador.
Finalmente encuentro la manera que más me convence y lo pinto. Con muchos dientes pero con una gran sonrisa.
Kilian ya lo ha estrenado. Ha tenido tanta prisa por conocer a su hermanito que ha nacido casi un mes antes de lo que le tocaba. Y el body le va enorme, ¡pero está guapísimo!