Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 3 de novembre del 2013

Encàrrec exprés. Lola. I punt

Aquí teniu, després de molts i molts dies, la última part del meu encàrrec a tota velocitat. Perdoneu que us hagi fet esperar, però no sé si és el canvi d'estació, el canvi d'hora, la calor que encara fa, que els dies es van escurçant o què, que no acabo d'aconseguir organitzar-me per fer tot el que voldria.
Us presento els dos bodis que vaig pintar per a la Lola. Ja n'hi havia pintat algun altre fa temps, i em sembla que van ser un èxit. Si no, no haurien repetit, no trobeu?
Espero que us agradin.

Aquí tenéis, después de muchos y muchos días, la última parte de mi encargo a toda velocidad. Perdonad que os haya hecho esperar, pero no sé si es el cambio de estación, el cambio de hora, el calor que todavía está haciendo, que los días se van acortando o qué, que no acabo de conseguir organizarme para hacer todo lo que me gustaría.
Os presento los dos bodies que pinté para Lola. Ya le había pintado alguno hace tiempo, y creo que fueron un éxito. Si no, no habrían repetido, ¿no os parece?
Espero que os gusten.