Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 13 d’octubre del 2013

Encàrrec exprés. Antón

Seguim amb l'encàrrec que fa unes setmanes em va treure la son. Ho volien tot tan ràpid!
Per a l'Antón em van demanar un tren. El vaig pintar, com tantes altres vegades, amb tots els colors de l'arc de Sant Martí.
Us agrada?

Seguimos con el encargo que hace unas semanas me quitó el sueño. ¡Lo querían todo tan rápido!
Para Antón me pidieron un tren. Lo pinté, como tantas otras veces, con todos los colores del arco iris.
¿Os gusta?