Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

divendres, 4 d’octubre del 2013

Encàrrec exprés. Alba

Avui comparteixo amb vosaltres el bodi que vaig pintar per a l'Alba. És un dels que em va encarregar la parella que acabava les vacances i se'n tornava l'endemà cap a Galícia.Van veure alguns dibuixos i els va agradar el cranc. És molt graciós, perquè el pinto de tal manera que la major part de la il·lustració quedi per la part davantera del bodi, i la pinça quedi per la part de darrere, com si pessigués el culet.
Encara us he d'ensenyar el de l'Antón i un parell per a la Lola. 
Us agrada el de l'Alba? Queda simpàtic, no trobeu?

Hoy comparto con vosotros el body que pinté para Alba. Es uno de los que me encargó la pareja que acababa las vacaciones y volvía al día siguiente a Galicia. Vieron algunos dibujos y les gustó el cangrejo. Es muy gracioso, porque lo pinto de tal forma que la mayor parte de la ilustración quede por la parte delantera del body, y la pinza quede por la parte trasera, como si estuviese pellizcando el culete.
Todavía os tengo que enseñar el de Antón y un par para Lola.
¿Os gusta el de Alba? Queda simpático, ¿no?