Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

divendres, 6 de desembre del 2013

Ainhoa

Fa tres setmanetes va néixer l'Ainhoa. Va arribar abans d'hora. Sembla que tenia pressa per conèixer el papa i la mama, en Sebas i la Laura.
Avui, segurament, la coneixeré en directe. Ja l'he vista a través d'ecografies en 3D (per cert, són increïbles, amb tant de detall!) i per fotos. Tinc ganes de veure-la en personeta. Té unes galtones tan rodonetes ...
Espero que als seus pares els agradi la sorpresa que els he preparat ... i que encara li entri! Em sembla que li hauria d'haver pintat una mida una mica més gran!
Benvinguda Ainhoa.
Enhorabona Laura i Sebas.

Hace tres semanitas nació Ainhoa. Llegó antes de hora. Parece que tenía prisa por conocer a papá y a mamá, Sebas y Laura.
Hoy, seguramente, la conoceré en directo. Ya la he visto a través de ecografías en 3D (por cierto, ¡son increíbles con tanto detalle!) y por fotos. Tengo ganas de verla en personita. Tiene unos mofletes tan redonditos ...
Espero que a sus padres les guste la sorpresa que les he preparado ... ¡y que todavía le entre! ¡Creo que le tendría que haber pintado una talla un poco más grande!
Bienvenida Ainhoa.
Enhorabuena Laura y Sebas.