Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimecres, 6 de febrer del 2013

Qui té un terrat té un tresor. Hivern. Calma

A l'hivern sembla que tot és més lent. La natura roman adormida, esperant que retorni la primavera, per renéixer amb més força.
Tot i la calma aparent, sempre hi ha novetats si sabem mirar bé. Passejar pel jardí, qui tingui la sort de tenir-ne un, és descobrir contínuament noves fulles, noves branques, detalls que ens demostren que la vida lluita per obrir-se pas.
Al terrat, la visió general és més aviat desoladora. Sembla que tot sigui mig mort, però mirant-ho de més a prop veiem que no, que només dorm, esperant l'esclat que vindrà marcat pel sol de primavera.
Ja ho vaig dir. Qui té un terrat té un tresor. I qui gaudeix de l'amor per la natura, tot i que a l'hivern sigui més complicat, té racons per seguir descobrint.
Espero que gaudiu de la passejada.
Ah! Les fotos s'han fet, editat i publicat en menys de mitja hora, així que espero que no sigueu excessivament crítics. Bona descoberta!

En invierno parece que todo es más lento. La naturaleza permanece dormida, esperando el retorno de la primavera, para renacer con más fuerza.
A pesar de la aparente calma, siempre hay novedades si sabemos mirar bien. Pasear por el jardín, quien tenga la suerte de tener uno, es descubrir contínuamente nuevas hojas, nuevas ramas, detalles que nos demuestran que la vida lucha por abrirse paso.
En la azotea, la visión general es más bien desoladora. Parece que todo esté medio muerto, pero mirándolo desde más cerca vemos que no, que sólo duerme, esperando la explosión que vendrá marcada por el sol de primavera.
Ya lo dije. Quien tiene una azotea tiene un tesoro. Y quien goza del amor por la naturaleza, aunque en invierno resulte más complicado, tiene rincones para seguir descubriendo.
Espero que disfrutéis del paseo.
¡Ah! Las fotos se han hecho, editado y publicado en menos de media hora, así que espero que no seáis excesivamente críticos. ¡Feliz descubrimiento!





















6 comentaris:

cristina ha dit...

M'encanten les plantes crasses... unes fotos precioses i un jardí meravellós...

Júlia ha dit...

A mi també m'agraden molt. La veritat és que són molt agraïdes, i pràcticament es cuiden soles.

Moltes gràcies Cristina.

Vicky Toledo ha dit...

Pues menos mal que las hiciste, editaste y publicaste en media hora. Si llegas a tener medio día...
Precioso.

Júlia ha dit...

La verdad es que fue en casi una hora, pero porque el móvil se quedó sin batería a medio trabajo y lo tuve que recargar un poco.

Igual si tengo más tiempo me sale peor. Normalmente trabajo mejor bajo presión. Será la costumbre de hacerlo todo deprisa y corriendo ...

Gracias por visitarme. :-)

Lucy C ha dit...

M encantó esta entrada, latente o no no la naturaleza siempre tiene bellezas para descubrir.
Muy lindas fotos

Júlia ha dit...

Muchas gracias Lucy.

Es cierto. Hay que saber pararse un momento y mirar. Seguro que siempre descubres algo nuevo.

Espero verte a menudo por aquí.