Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimarts, 5 de febrer del 2013

Obrim botiga!

Fa uns dies m'he decidit. He obert una botigueta online. No és gran cosa, però sempre està bé tenir alguna finestra oberta al món. Mai se sap qui pot estar mirant, qui pot estar buscant, qui pot necessitar el que jo puc oferir.
Us ho faig saber per si voleu visitar-la. Tant de bo que us agradi. I de ben segur que, poc a poc, aniré millorant-la. Us hi espero!

La botiga del taller de la Júlia

Hace unos días me decidí. He abierto una tiendita online. No es gran cosa, pero siempre está bien tener alguna ventana abierta al mundo. Nunca se sabe quién puede estar mirando, quién puede estar buscando, quién puede necesitar lo que yo puedo ofrecer.
Os lo hago saber por si queréis visitarla. Ojalá os guste. Y seguro que, poquito a poco, la iré mejorando. ¡Os espero!

La tienda de el taller de la Júlia