Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dissabte, 15 de desembre del 2012

La rateta que escombrava l'escaleta ...

Podríem canviar el conte. La rateta escombrava l'escaleta, va trobar un dineret i va pensar ... en què me'l puc gastar? I va decidir que era millor una bosseta de "trapillu" que un llacet per la cua. Així hi podria guardar les claus de casa, el mòbil i un moneder petitó, per si trobava més dinerets.

Tot canvia, i fins i tot els contes s'han de modernitzar i han de canviar segons els temps. Això sí, el color preferit de la rateta seguia essent el rosa. I és que ... hi ha coses que no canvien mai.

Espero que us agradi la bosseta. Ja veieu que és de "trapillu", com mana la moda, i com que és per a una nena de cinc anyets, li he teixit un botó ben gros, que no costi gens d'obrir i tancar. I m'ha dit un ocellet que, quan li han regalat, el primer que ha fet ha estat posar-se'l, i ara no va enlloc sense la seva bosseta. Més contenta ...

Podríamos cambiar el cuento. La ratita barría la escalerita, encontró una monedita y pensó ... ¿en qué me la puedo gastar? Y decidió que era mejor un bolsito de trapillo que un lazo para el rabito. Así podría guardar las llaves de casa, el móvil y un monedero chiquitín, por si encontraba más moneditas.

Todo cambia, e incluso los cuentos tienen que modernizarse y cambiar según los tiempos. Eso sí, el color favorito de la ratita seguía siendo el rosa. Y es que ... hay cosas que no cambian nunca.

Espero que os guste el bolsito. Ya veis que es de trapillo, como manda la moda, y como es para una niña de cinco añitos, le he tejido un botón bien grandote, que no cueste nada de abrir y cerrar. Y me ha dicho un pajarito que, cuando se lo han regalado, lo primero que ha hecho ha sido ponérselo, y ahora no va a ninguna parte sin su bolsito. Más contenta ... 

La bosseta acabada

Detall

El botó, ben gros per facilitar-ne l'ús

Bosseta oberta

Detall de l'interior

Per penjar-la, tres tires trenades
i fixades amb un parell de nusos

Detall de la tanca per al botó

Detall

El punt, ben uniforme i apretat

2 comentaris:

Un cachito de Macu ha dit...

Me encantan, sobre todo el detalle del asa, con su terminación en "flecos", me has dado una buena idea.
Gracias :)

Júlia ha dit...

Gracias, Inma.

Lo del asa, supongo que es la forma más sencilla de hacerla y de añadirla al bolso. Además, le da un aire un poco "hippie".

Besitos.