Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimarts, 4 de desembre del 2012

Cistellets de "trapillu". Anem a comprar?

Ja sabeu que li vaig fer (amb ajuda d'en Manel) una cuineta a la Mariona. Aquests dies pensava en què podia regalar-li per a complementar la cuineta. Se'm va acudir que estaria bé fer-li un cistellet, com els que s'utilitzen per a anar a comprar al mercat, però en petit, perquè el joc simbòlic sigui més divertit i realista.

Vaig agafar un cabdell de "trapillu" i m'hi vaig posar. Quan vaig acabar em va semblar que podia donar-li un toc de "conjunt" amb la cuineta, i com que tant les cortines com el davantal tenen detalls vermells, vaig fer una floreta vermella, com a toc de color i com a detall decoratiu.

El resultat em va convèncer, així que vaig seguir fent cistellets. Ahir mateix els vaig portar a una botiga de joguines del poble, i els van agradar tant que n'he fet de més colors. La idea inicial era imitar una mica el to de les fibres naturals amb què fan els cistells de veritat, però vaig pensar que en color també podien quedar divertits, i m'hi vaig posar. Us ensenyo el resultat de la meva feina d'aquests dos últims dies. Espero que us agradi.

Ya sabéis que hice (con la ayuda de Manel) una cocinita a Mariona. Estos días pensaba en qué podía regalarle para complementar la cocinita. Se me ocurrió que estaría bien hacerle un cestito, como los que se usan para ir a comprar al mercado, pero en pequeño, para que el juego simbólico sea más divertido y realista.

Cogí un ovillo de trapillo y me puse manos a la obra. Cuando terminé me pareció que podía darle un toque de "conjunto" con la cocinita, y como tanto las cortinas como el delantal tienen detalles en rojo, hice una florecilla roja, como toque de color y como detalle decorativo. 

El resultado me convenció, así que seguí haciendo cestitos. Ayer mismo los llevé a una tienda de juguetes del pueblo, y les gustaron tanto que he hecho algunos en más colores. La idea inicial era imitar un poco el tono de las fibras naturales con que hacen los cestos de verdad, pero pensé que en color también podían quedar divertidos, y me puse a ello. Os enseño el resultado de mi trabajo de estos dos últimos días. Espero que os guste. 



Flors en vermell i en blau

Cistellets. L'original, el primer

Detall de les floretes

Cistellets de colors. Vermell, blau i gris

Cistellet vermell, flor blanca. Detall 

Cistellet gris, flor blava. Detall

Cistellet gris

Cistellet blau

Cistellet vermell

Cistellets. S'aguanten drets!!!

Cistellets

 Detall d'una flor

A punt per anar al mercat