Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dissabte, 24 de novembre del 2012

Júlia

És un encàrrec de fa uns dies. Havia de néixer la Júlia, i em van encarregar un assortidet de coses. Les volien amb moltes flors i papallones. Algunes amb més color i d'altres amb menys coloraines, més engammades.
Espero que us agradi el conjunt. Hi ha un bodi, manyoples, un gorret, peücs ... Un regal molt i molt complet.

Benvinguda Júlia.

Es un encargo de hace unos días. Tenía que nacer Júlia, y me encargaron un surtidito de cosas. Las querían con muchas flores y mariposas. Algunas con más color y otras con menos colorines, más engamadas. 
Espero que os guste el conjunto. Hay un body, manoplas, un gorrito, patucos ... Un regalo muy completo.

Bienvenida Júlia