Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimarts, 24 d’abril del 2012

L'Inma ha de fer un regalet ...

... i com que sap que a la botiga on treballo tenim cosetes per a bebès, m'ha fet l'encàrrec.
No la conec personalment, a l'Inma. És una d'aquestes amistats que de vegades es fan, navegant per internet, i tot i que no ens hem vist mai físicament, hem mantingut converses telefòniques i participem sovint en una mateixa pàgina de la xarxa. Em sembla que quan ens coneguem m'agradarà, perquè és una d'aquestes persones que transmeten bones vibracions.
Anant per feina, em va encarregar un pijamet per a un nen, i la veritat és que la capsa on hi anava el pijama no era gaire maca, així que se'm va acudir fer-li un envoltori ben original. El que ara se'n diu "tunejar" l'embalatge.
Amb uns papers que, si no fos per la Pilar (gràcies Pilar, per cert, tampoc no ens coneixem tu i jo ... encara) haurien acabat a les escombraries, vaig intentar reproduir el dibuix del pijama. Em sembla que ho vaig aconseguir força bé, tot i que deixo que ho veieu vosaltres mateixos i no m'allargo més.
Espero que us agradi i que el trobeu, com a mínim, original.

... y como sabe que en la tienda en la que trabajo tenemos cositas para bebés, me ha hecho el encargo.
No la conozco personalmente, a Inma. Es una de esas amistades que a veces se hacen, navegando por internet, y aunque no nos hemos visto nunca físicamente, hemos mantenido conversaciones telefónicas y participamos a menudo en una misma página de la red. Creo que cuando nos conozcamos me gustará, porque es una de esas personas que transmiten buenas vibraciones.
Yendo al grano, me encargó un pijamita para un niño, y la verdad es que la caja en la que venía el pijama no era demasiado bonita, así que se me ocurrió preparar un envoltorio original. Lo que ahora se llama "tunear" el embalaje. Con unos papeles que, si no fuese por Pilar (gracias Pilar, por cierto, tampoco nos conocemos tú y yo ... todavía) hubiesen acabado en la basura, intenté reproducir el dibujo del pijama. Creo que lo conseguí bastante bien, aunque dejo que lo veáis vosotros mismos y ya no me alargo más.
Espero que os guste y que lo encontréis, como mínimo, original.  

El pijama i l'ocell de paper

Preparant el material

Foradant el paper per a preparar l'envoltori

Envoltori acabat. Un cop foradat, hi passem una cinta i llest!


2 comentaris:

Inma González ha dit...

Cierto es que, sin pensarlo, ni planearlo, ni buscarlo, ni .... por internet, ese sitio virtul que a veces nos da un poco de "yuyu", te encuentras con personas con las que congenias. No las conoces en persona, pero las echas de menos cuando no las ves, cuando no las lees. Además, hay algo que te une a ellas, que te hacen sentir bien, con la que pasar buenos ratos y, por qué no, también malos. Y si a esto le añades que tiene habilidades que tú no posees y que puedes utilizar para demostrar más cariño aún de lo que le tienes ¡perfecto!.
Julia cumple todos estos requisitos y, seguro que el día que la conozca en persona, si nos dejamos hablar, descubriremos muchas más.
Un beso.

Pd.: Siento el rollo Julia, pero así lo siento ; )

Júlia ha dit...

Tú lo has dicho, Inma. Si nos dejamos hablar, porque yo cuando pongo el turbo ... es que no me callo ni a la de tres.

Gracias por confiar en mí, en mi criterio y en mi habilidad.

De verdad, te lo agradezco, a ti y a todos los que en un momento u otro habéis confiado en mí para dar una sorpresa o para hacer un regalo.

Muchas gracias.

Y no sientas el rollo, que me ha encantado. :-)