Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 13 de novembre del 2011

Botons

Qui més qui menys, tothom té algun calaix o alguna capseta amb botons que han anat caient d'aquí i d'allà. Si no teniu on tornar-los a cosir, els podeu donar nova vida d'una manera ben senzilla. Jo he agafat botons antics, que estaven arraconats i no es feien servir per res, els he llimat la part de darrere per a aconseguir que quedés ben llisa i hi he enganxat una base d'anell.

Més fàcil,, impossible, i crec que, amb el botó adequat, el resultat és gairebé ideal.

Us agraden?

Quien más quien menos, todo el mundo tiene algún cajón o alguna cajita con botones que han ido cayéndose de aquí y de allá. Si no tenéis dónde volver a coserlos, les podéis dar nueva vida de una forma muy sencilla. Yo he seleccionado botones antiguos, que estaban arrinconados y no se usaban para nada, les he limado la parte trasera para conseguir alisarla y le he pegado una base de anillo.


Más fácil, imposible, y creo que, con el botón adecuado, el resultado es casi ideal.


¿Os gustan?