Aquest cap de setmana hem quedat un grup d'amics per fer una calçotada. És d'aquells grups d'amics que comencen un bon dia, navegant per internet. Entres en un fòrum, trobes que teniu aficions comunes, t'agrada parlar amb ells, i de sobte, a algú se li acut quedar. No ha estat la primera quedada que fem, però em sembla que sí que ha estat la més divertida.
Cada cop que quedem, m'agrada portar algun detallet, com a record d'un dia fantàstic. Aquest cop he inventat unes floretes, combinant botons, feltre i càpsules de cafè. Com que a la trobada hi havia nois i noies, vaig pensar que el més senzill seria convertir les flors en imants per a la nevera. Espero que us agradin.
Ah! Potser hauria triat més colors, però els botons van ser l'origen de la idea, i els colors que hi havia són els que han condicionat la resta. Apa! A gaudir de les vistes!
Este fin de semana hemos quedado un grupo de amigos para hacer una "calçotada". Es de esos grupos de amigos que empiezan un buen día, navegando por internet. Entras en un foro, encuentras que tenéis aficiones comunes, te gusta hablar con ellos, y de repente, a alguien se le ocurre quedar. No ha sido la primera quedada, pero sí creo que ha sido la más divertida.
Cada vez que quedamos, me gusta llevar algún detallito, como recuerdo de un día fantástico. Esta vez he inventado unas florecillas, combinando botones, fieltro y cápsulas de café. Como en la quedada había chicos y chicas, pensé que lo más sencillo sería convertir las flores en imanes para la nevera. Espero que os gusten.
¡Ah! Tal vez hubiese escogido otros colores, pero los botones fueron el origen de la idea, y los colores que había han condicionado el resto. ¡Venga! ¡A gozar de las vistas!
1 comentari:
Si los que inventaron las cápsulas hubieran imaginado la de cosas que iban a inventar con ellas... No se les pudo pasar por la cabeza estos reciclajes.
Publica un comentari a l'entrada