Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

divendres, 25 de febrer del 2011

Sofía

Fa uns mesos vaig pintar un bodi per a la meva neboda, la Mariona. La meva germana va quedar tan encantada que m'ha encarregat un altre bodi, per a la nena d'un amic. Em sembla que l'esperen per al mes que ve. Espero que el bodi agradi als pares, i que la nena s'hi senti còmoda.
Tota la família del pare té, d'una o altra manera, relació amb el mar, així que em va semblar que la temàtica marinera els agradaria. Aquí teniu el bodi de la Sofía, tot ple de peixets.

Hace unos meses pinté un body para mi sobrina, Mariona. Mi hermana quedó tan encantada que me ha encargado otro, para la niña de un amigo. Me parece que la esperan para el mes que viene. Espero que el body guste a los papás, y que la niña lo encuentre cómodo. 
Toda la familia del padre tiene, de una u otra forma, relación con el mar, así que me pareció que la temática marinera les podía gustar. Aquí tenéis el body de Sofía, repletito de peces.





1 comentari:

Jéssica López ha dit...

Que bonito Nat, que manos tienes hija...