Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 13 de febrer del 2011

Antiguitats

Fa dies que no tinc cap nova entrada al blog, i és que faria falta que els dies tinguessin més de vint-i-quatre hores ...
"Antiguitats" fa referència a treballs que vaig fer fa molt de temps. En guardo algunes fotografies, però estan fetes sobre paper, amb la càmera analògica. Quins records ... quan encara havíem de portar els carrets a revelar i no sabíem si les fotos havien sortit bé o malament. Aniré pujant poc a poquet les fotos que pugui escannejar. Espero poder fer-ho ben aviat. 

Hace días que no tengo ninguna nueva entrada en el blog, y es que sería necesario que los días tuviesen más de veinticuatro horas ...
"Antigüedades" hace referencia a trabajos que realicé hace mucho tiempo.. Guardo algunas fotos, pero están impresas sobre papel, con la cámara analógica. Qué recuerdos ... cuando todavía había que llevar los carretes a revelar y no se sabía si las fotos habían salido bien o mal. Iré subiendo poquito a poco las fotos que pueda escanear. Espero poder hacerlo pronto.