Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

divendres, 5 d’abril del 2013

Nicolás. Un nou repte

M'encanta sorprendre la gent, i m'agrada molt quan hi ha un encàrrec inesperat, d'aquells que no hauries pensat que et podrien fer. És a dir, m'encanta sorprendre, però també que em sorprenguin.

Fa uns dies ens van visitar unes senyores d'Osca, i volien fer un regalet al besnét d'una d'elles. Em van encarregar un bodi pintat. Fins aquí, tot normal.

El que s'escapa del més habitual és que van comprar un bodi estampat, i em van demanar si hi podia posar també el nom. Al bodi hi havia ratlles i aplicacions de dibuixos cosides. A més, el nom del nen no era precisament curt ... Que com m'ho vaig manegar? Doncs de seguida ho sabreu.

Espero, com sempre, que us agradi.

Me encanta sorprender a la gente, y me gusta mucho cuando hay un encargo inesperado, de aquellos que no habrías pensado que te podrían hacer. Es decir, me encanta sorprender, pero también que me sorprendan.

Hace unos días nos visitaron unas señoras de Huesca, y querían regalarle algo al bisnieto de una de ellas. Me encargaron un body pintado. Hasta aquí, todo normal.

Lo que se sale de lo habitual es que compraron un body estampado, y me pidieron si podía ponerle también el nombre. En el body había rayas y aplicaciones de dibujos cosidas. Además, el nombre del niño no era corto precisamente ... ¿Que cómo me lo monté? Pues enseguida lo sabréis.

Espero, como siempre, que os guste. 


Tren de colors per a en Nicolás

Combinació dels colors de l'arc de Sant Martí

Vaig trobar el millor lloc per a escriure-hi el nom

Nicolás. No ha quedat malament, no?
Sembla que ja hi fos des de sempre ...