Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 21 d’octubre del 2012

Laia. Benvinguda!

Ja fa uns tres mesos que va néixer la Laia. És una cucada de nena, amb la pell blanqueta i els ulls i els cabells molt foscos. Li dius alguna coseta i de seguida somriu.
Les amigues de la seva mare volien fer-li un regal especial, i em van encarregar un bodi. Vaig fer-n'hi un amb molt de color. Va ser un èxit, i diu que li posa moltes vegades. Segur que està guapíssima.
Espero que el trobeu divertit.

Hace unos tres meses que nació Laia. Es una monería de niña, con la piel blanquita y los ojos y el pelo muy oscuros. Le dices algo y enseguida sonríe.
Las amigas de su madre querían hacerle un regalo especial, y me encargaron un body. Hice uno con mucho color. Fue un éxito, y dice que se lo pone muy a menudo. Seguro que está guapísima.
Espero que lo encontréis divertido.





3 comentaris:

Inma González ha dit...

Me encanta Julia, y seguro que está guapísima siendo tan morenita!!!

Júlia ha dit...

Gracias Inma.
Esa niña me tiene enamorada. ¿Sabes el cuento de Blancanieves? Pues lo mismo. La piel blanquiiiiiiita, y una mata de pelo negro que contrasta con la piel. Y lo bueno es que enseguida sonríe.
Seguro que está muy guapa con el body. A ver si me enseñan alguna foto.

Inma González ha dit...

Sería para verla desde luego, ojalá te den permiso para ponerla aquí y verla todas, alguien tan bonito ....