Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dilluns, 15 d’octubre del 2012

Cigonyeta de fimo per a un pastís

Un matí qualsevol. Una noia entra a la botiga amb el seu fill petitó. L'han de batejar en poquets dies, i cada vegada que passa per davant de l'aparador queda embadalida mirant la cigonya de goma EVA que vaig fer com a reclam. Em pregunta si la pot comprar, però quedo tan parada que no sé ni quin preu dir-li. A més, la funció de la cigonya és la de cridar l'atenció, i no està pensada per a vendre.
Parlem una estoneta i li ensenyo treballs que he fet amb fimo. Quedem d'acord per a provar de fer una cigonyeta més petita que la que ella ha vist. Seguirà el mateix estil, però tindrà una mida adient per a col·locar-la sobre el pastís que preparin per al bateig.
De seguida que puc vaig per feina. En un parell de dies aconsegueixo acabar-la, aprofitant que el cap de setmana tinc una mica més de temps lliure.
Ahir van batejar l'Eiden. Espero que tot anés molt bé.
Aquí teniu la cigonyeta. A veure què us sembla.

Una mañana cualquiera. Una chica entra en la tienda con su hijo pequeño. Tienen que bautizarlo en pocos días, y cada vez que pasa por delante del escaparate queda embobada mirando la cigüeña de goma EVA que realicé como reclamo. Me pregunta si la puede comprar, pero quedo tan sorprendida que no sé qué precio decirle. Además, la función de la cigüeña es la de llamar la atención, y no está pensada para vender.
Hablamos un ratito y le enseño trabajos que he realizado con fimo. Quedamos de acuerdo para probar a hacer una cigüeña más chiquitita que la que ella ha visto. Seguirá el mismo estilo, pero tendrá un tamaño adecuado para colocarla sobre la tarta que preparen para el bautizo.
En seguida que puedo me pongo manos a la obra. En un par de días consigo acabarla, aprovechando que el fin de semana tengo algo más de tiempo libre.
Ayer bautizaron a Eiden. Espero que todo fuese muy bien.
Aquí tenéis la cigüeñita. A ver qué os parece.