Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimarts, 16 d’octubre del 2012

Els peixets de l'arc de Sant Martí

Des que vaig començar a pintar bodis i samarretes he fet molts dibuixos i dissenys diferents. N'hi ha un, però, que sembla que és el que més agrada la gent. No sé si perquè té molt de color, o perquè el dibuix és senzill i al mateix temps divertit.
Són un grup de peixets, amb els colors de l'arc de Sant Martí, que van nedant tots juntets.
Aquí us en deixo una mostra.
Cada bodi és diferent. Tot i que semblin iguals, no ho són. Fixeu-vos-hi bé ...

Desde que empecé a pintar bodies y camisetas he hecho muchos dibujos y diseños diferentes. Sin embargo, hay uno que parece ser el que más gusta a la gente. No sé si porque tiene mucho color, o porque es dibujo es al mismo tiempo sencillo y divertido.
Son un grupo de pececillos, con los colores del arco iris, que van nadando juntitos.
Aquí os dejo una muestra.
Cada body es distinto. Aunque parezcan iguales, no lo son. Fijaos bien ...


Martí

Martí

Martí

Nil

Nil

Nil

Òscar

Òscar

Òscar

Òscar

Òscar

Òscar

Oriol

Oriol

Oriol

Ricard

Ricard

Ricard

Ricard