Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 8 de juliol del 2012

To Wisconsin with love ...

En Pep, la Karen i en Paul viuen a Wisconsin. En Pep és d'aquí, la Karen d'allà, i un dia ... bé , no us explicaré la seva història. El cas és que de tant en tant passen uns dies de vacances aquí, i veuen tooooota la família. Un dia, la Karen va veure alguna cosa al meu bloc que li va agradar, ho va comentar i aquí va quedar el tema.
Avui tornen cap a casa, i se m'ha acudit fer-li un regalet. He preparat un penjoll que tenia inacabat (l'he polit, li he fet una filigrana de filferro banyat amb argent i li he posat un cordó), l'he embolicat i ara li portaré. Així tindrà un record més de tots els que gairebé cada estiu s'emporten cap a l'altra banda de l'Atlàntic.
Una abraçada a tots tres. Bon viatge!

Pep, Karen y Paul viven en Wisconsin. Pep es de aquí, Karen de allí, y un día ... bueno, no os voy a contar su historia. El caso es que de vez en cuando pasan unos días de vacaciones aquí, y ven a toooooda la familia. Un día, Karen vio alguna cosa en mi blog que le gustó, lo comentó y aquí quedó el tema.
Hoy vuelven a casa, y se me ha ocurrido hacerle un regalo. He preparado un colgante que tenía inacabado (lo he pulido, le he hecho una filigrana de alambre bañado en plata y le he puesto un cordón), lo he envuelto y ahora se lo llevaré. Así tendrá un recuerdo más de todos los que casi cada verano se llevan al otro lado del Atlántico.
Un abrazo a los tres. ¡Buen viaje!

Penjoll acabat

Murrina retrobada, de fa molt de temps ...

Embolcall original, amb materials reutilitzats

Paper, una mica de ràfia i una pinça amb un detall

2 comentaris:

Inma González ha dit...

Qué bonito detalle el regalito y qué bonito el colgante, seguro que les gusta.

Un besote!!


NOTA: qué coraje me da tener que escribir estas palabritas, no me gustan los capchas estos :p (esa es mi vena protestona, perdón jejeje)

Júlia ha dit...

Gracias Inma.
A Karen le ha encantado. Ya se lo ha puesto, aunque no le combinaba para nada con la camiseta.
Y la historia del envoltorio le ha parecido muy interesante, lo de la reutilización y eso ...