Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

divendres, 24 de febrer del 2012

Montserrat. L'amiga aficionada a la fotografia.

Una noia va venir a demanar-me si li podia fer una figureta per a regalar a la seva amiga Montserrat. Li vaig dir que sí, però que m'havia de dir com era físicament, i si hi havia alguna afició o tret característic que identifiqués la seva amiga.
Era rosseta, vestia de manera informal i era aficionada a la fotografia.
M'hi vaig posar i em va sortir això. Està fet amb argila vermella, de baixa temperatura, i amb tocs de pintura en fred, argentada, i palets de "pinxito" per a les potes del trespeus. Espero que us agradi.

Una chica vino a pedirme si podía hacerle una figurita para regalar a su amiga Montserrat. Le dije que sí, pero que tenía que decirme cómo era físicamente, y si había alguna afición o rasgo característico que identificase a su amiga. 
Era rubita, vestía de manera informal y era aficionada a la fotografía. 
Me puse a ello y me salió esto. Está realizado con arcilla roja, de baja temperatura, y con toques de pintura en frío, plateada, y palos de pinchito para las patas del trípode. Espero que os guste. 

Montserrat. 50 anys

Vista des de dalt

Detall