Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimecres, 15 de febrer del 2012

La goma EVA i el Carnestoltes ...

Com ja sabeu, és un material que he descobert recentment. És molt fàcil de manipular, i no té un preu elevat, així que ... per què no aprofitar-lo per a fer complements per a disfresses?
Jo he fet unes plomes, aprofitant uns trossets de goma i una càpsula de cafè. Els colors van a to amb la disfressa d'índia, que també s'ha fet reconvertint una vella bufanda i botons trobats pels raconets ...
És senzill, però col·locat a la disfressa ... quedarà fantàstic!!!

Como ya sabéis, es un material que he descubierto recientemente. Es muy fácil de manipular, y no tiene un precio elevado, así que ... ¿por qué no aprovecharlo para hacer complementos de disfraces?
Yo he hecho unas plumas, aprovechando unos trocitos de goma y una cápsula de café. Los colores van a tono con el disfraz de india, que también se ha hecho reconvirtiendo una vieja bufanda y botones encontrados por los rincones ... 
Es sencillo, pero colocado en el disfraz ... ¡¡¡quedará fantástico!!!



Detall que permet apreciar la textura de la goma