Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?

He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

divendres, 16 de desembre de 2011

L'amic invisible.Un any més.

És habitual durant aquests dies fer-se regals, i cada cop més, es fan regals de manera anònima, l'amic invisible.
Aquest any se'm va acudir que seria divertit provar una cosa que no havia fet mai abans. Podria aconseguir fer un retrat de la persona a qui li havia de fer el regal? No sé si ho he aconseguit, però com a mínim, ho he intentat. M'hi he passat moltes hores, més que res, perquè la meva amiga invisible (és una noia) té els cabells llargs i arrissats, i em va costar una mica aconseguir l'efecte dels cabells. Vaig haver d'inventar, provar i ... voilà!

La nina de ganxet va sortir ahir per correu, i avui segurament la meva amiga la rebrà, així que ja puc publicar les imatges, sense arriscar-me a que les vegi abans d'hora i aixafar-li la sorpresa. Llàstima que no li podré veure la cara quan obri el paquet ...

En fi, sobren les paraules. Us presento ... la Carmen.

Es habitual durante estos días hacerse regalos, y cada vez más, se hacen regalos de forma anónima, el amigo invisible.
Este año se me ocurrió que sería divertido probar una cosa que nunca antes había hecho. ¿Podría conseguir hacer un retrato de la persona a la que tenía que hacer el regalo? No sé si lo he conseguido, pero por lo menos lo he intentado. Me he pasado muchas horas, más que nada, porque mi amiga invisible (es una chica) tiene el pelo largo y rizado, y me costó un poco conseguir el efecto del pelo. Tuve que inventar, probar y ... voilà!


La muñeca de ganchillo salió ayer por correo, y seguramente hoy mi amiga la recibirá, así que ya puedo publicar las imágenes, sin arriesgarme a que las vea antes de tiempo y arruinarle la sorpresa. Lástima no poder verle la cara cuando abra el paquete ...


En fin, sobran las palabras. Os presento a ... Carmen.


Materials

La Carmen. Vista general

Detall

Té una expressió simpàtica, no?

Detall

Floreta, amb un botó

"Invent" per a fer els cabells

Clip per als cabells

Peus, amb unes sabatetes lligades

4 comentaris:

Perlita ha dit...

Por favor, que cosa más mona!!!
¿como has hecho el pelo? le has pasado un hilo para que no se deshaga?? me tiene intrigada...

Júlia ha dit...

En la foto queda clarísssssimo.
Fui probando, hasta que conseguí que salieran bucles sin que se deshicieran al tirar. Cada mechón de pelo es una hebra tejida como si iniciaras un trabajo de calceta, pero sin empezar el trabajo. Al tener el largo que considero adecuado, corto la hebra, hago un nudo con los hilitos sobrantes y luego quito los puntos de la aguja. Ya sólo queda pasarlos con un ganchillo por el lugar donde va a queda sujeto el mechón, anudarlo y esconder el hilo sobrante.
¡Tela!
Pensé que me volvía loca con tanto pelo.
El año que viene, el amigo calvo me lo pido yo.

mg_leticia_sevilla ha dit...

genial !!! que guapa tu amiga invisible... lo que no acabo de entender es lo del truco del pelo... pero no pasa nada... soy mas que negada para las manualidades.... eres una masquina !!!!!

Júlia ha dit...

Gracias Leticia.
No quieras ni imaginarte lo que he llegado a sufrir haciendo los mechoncitos de pelo, uno a uno, insertándolos en la cabeza de la muñeca, consiguiendo que quedase un peinado más o menos decente ... ¡y encima con cierto parecido con la homenajeada!
Cuando nos veamos te lo cuento, con pelos y señales.