Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dijous, 2 de juny del 2011

Constel·lació

Feia molt que no em posava a treballar amb les cosetes de bijuteria. L'altre dia em va venir de gust, però no acabava de fer res que m'agradés del tot. Vaig provar de fer un penjoll de tres fils, a veure què sortia, i vaig aconseguir una constel·lació en tons de blanc, negre i gris, amb textures diferents, com si fossin petits planetes orbitant al voltant del coll. Ahir el vaig estrenar, i em sembla que algú ja s'hi va fixar. No és res de l'altre món, però la veritat és que tantes boletes criden l'atenció. 

Hacía mucho que no me ponía a trabajar con las cositas de bisutería. El otro día me apeteció, pero no conseguía hacer nada que me convenciese del todo. Probé a hacer un colgante de tres hilos, a ver qué salía, y conseguí una constelación en tonos de blanco, negro y gris, con distintas texturas, como si fuesen pequeños planetas orbitando alrededor del cuello. Ayer lo estrené, y creo que alguien ya se fijó en él. No es nada del otro mundo, pero la verdad es que tantas bolitas llaman la atención.