Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dissabte, 22 de gener del 2011

He perdut el penjoll del mòbil. M'ajudes a trobar-ne un altre?

La meva cosina em va dir això fa uns dies. Havia perdut el penjoll que portava al mòbil, i només li havia quedat el cordonet amb l'argolla i el cargol. No em va donar cap pista sobre què li agradaria que li fés, però com que sé que li agrada molt la platja i que el seu color preferit és el blau, vaig pensar que un peixet no estaria gens malament.Com que el fimo cal coure'l al forn, vaig aprofitar que a casa l'encenien per a fer-hi unes pizzes, i mentre les preparaven, vaig fer el peixet. Amb un somriure, tot i estar fora de l'aigua. El somriure no s'ha de perdre mai.

Mi prima me lo dijo hace unos días. Había perdido el colgante que llevaba en el móvil, y solamente le había quedado el cordón con la argolla y el tornillo. No me dió pistas sobre lo que le gustaría que le hiciera, pero como sé que le encanta la playa y que su color favorito es el azul, pensé que un pececito no estaría nada mal. El fimo tiene que cocerse en el horno, así que aproveché que en casa lo encendían para preparar unas pizzas, y mientras se iban tostando, moldeé el pececillo. Con una sonrisa, aunque esté fuera del agua. La sonrisa no debe perderse nunca.

Cordó, argolla i cargol

Peixet acabat i muntat

El somriure del peix

Ja m'han pescat.
Espero que em cuidin bé allà on vaig ara

2 comentaris:

Jéssica López ha dit...

Hola Nat, me encanta este pececillo, ya sabes que mi color es el azul, ;-)

Es muy complicado de modelar el fimo?

Júlia ha dit...

No. No es complicado. Depende de lo que quieras hacer, supongo que será un poco más trabajoso, pero complicado, no.
¿Sabes? Se pueden mezclar los colores, para conseguir el color exacto que necesites. Así fue como hice los muñequitos de nieve, mezclando colores.