Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dilluns, 16 de setembre del 2013

El taller de la Júlia a la ràdio!!!

Divendres, hora de dinar. Arribo a casa. Obro el correu. Hi ha un missatge amb un nom que no em sona de res, i el missatge diu "entrevista". Suposo que és spam, o que algú s'ha equivocat. Abans de descartar-lo, l'obro, a veure què hi diu. No és cap errada. Des de ràdio 4 m'han trobat per aquest món extensíssim d'internet, i m'han triat per a una petita entrevista. A mi? Ostres! Em començo a posar nerviosa. Tot i haver estat professora a secundària, això de parlar en públic, encara que no em vegi ningú, no està fet per mi. Truco a l'emissora i quedem d'acord. Em sembla que podré fer-ho. Superaré el pànic escènic i miraré de parlar poc a poquet, que aquesta n'és una altra. De vegades parlo tan ràpid que ni jo mateixa m'entenc!
Estic convençuda que sempre se m'ha donat millor escriure que parlar, però aquest cop m'ha tocat parlar.
Us deixo la gravació del programa, per si a algú li pot interessar el tema de les càpsules i què fer-ne com a alternativa a les escombraries.
De les càpsules en parlen aproximadament des del segon minut i mig i durant uns vint minuts. Si fa no fa, entre els minuts catorze i disset, em podreu sentir. Espero que ho trobeu interessant.
Preparats?

Viernes, hora de comer. Llego a casa. Abro el correo. Hay un mensaje con un nombre que no me suena de nada, y el mensaje pone "entrevista". Supongo que es spam, o que alguien se ha equivocado. Antes de descartarlo, lo abro, a ver qué es lo que pone. No es ningún error. Desde ràdio 4 me han encontrado por el extensísimo mundo de internet, y me han elegido para una pequeña entrevista. ¿A mí? ¡Ostras! Empiezo a ponerme nerviosa. Aun habiendo sido profesora en secundaria, esto de hablar en público, aunque no me vea nadie, no está hecho para mí. Llamo a la emisora y quedamos de acuerdo. Creo que seré capaz de hacerlo. Superaré el pánico escénico e intentaré hablar despacito, que esta es otra. ¡A veces hablo tan rápido que ni yo misma me entiendo! 
Estoy convencida de que siempre se me ha dado mejor escribir que hablar, pero esta vez me ha tocado hablar.
Os dejo la grabación del programa, por si a alguien puede interesarle el tema de las cápsulas y qué hacer con ellas como alternativa al cubo de la basura.
De las cápsulas hablan aproximadamente des del segundo minuto y medio y durante unos veinte minutos. Más o menos entre los minutos catorce y diecisiete, podréis escucharme. Espero que lo encontréis interesante.
¿Preparados?





4 comentaris:

cristina ha dit...

Quina gràcia, Júlia!!!!!!! jajajajaja!!!! és suuuper divertit això de sentir-te per la ràdio! tens una veu molt dolça! de veritat!
moltes felicitats per la teva col·laboració! has estat GENIAL!

Júlia ha dit...

T'ha fet gràcia? De veritat? Ostres tu! Mira que estava nerviosa ... No vull ni pensar com estaria si en lloc de la ràdio sortís a la tele!!!
I això de la veu dolça ... A mi em sembla que més aviat tinc veu de pito!
De totes maneres, gràcies pel comentari. Si ho hagués pogut preparar hauria dit moltes més coses, però tot va ser improvisat, i va sortir ... com va sortir!

Mafalda101 ha dit...

Hola,
que bueno eso de la entrevista. Me hubiera gustado mucho escucharla pero cuando apreto en "dintre audio" me sale este mensaje de error :
" No se pudo acceder a los datos del Embebido... No se ha podido procesar la respuesta: 404 "
Hay dos posibilidades o quitaste la entrevista del blog o hay un problemita.
Esperando puedas contarme como puedo hacer para escuchar la conversación radial, te agradezco de antemano y saludo atte.
Hta prontito
Maf101

Júlia ha dit...

Mafalda101, no tengo ni la más remota idea de dónde habrá ido a parar la entrevista.
He probado a entrar y también me da error.
No sé qué decirte. Yo no he modificado nada. Igual en la misma página de la radio la han eliminado. ¡Quién sabe!
De todas formas, en la conversación daba alternativas a tirar las cápsulas a la basura. Si ojeas un poco el blog, verás todo lo que se me ha ocurrido, aunque se pueden hacer muchísimas más cosas.
La cortina, supongo que la has visto por ahí, está como el primer día. Creo que fue una muy buena idea.
¡Gracias por escribirme!