Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 4 d’agost del 2013

Gala. Viatge al sud

La Gala ja té dos mesos. És, de moment, la més petitona de la família, i aprofitant que en Manel hi ha anat de visita (és al sud de la península), li he pintat un bodi, com a regal de benvinguda.
El vaig voler pintar tan ràpid que es va escampar una mica el color, i vaig haver d'arreglar-ho cosint el centre de les flors. Si és que la feina ben feta i les presses no són bona companyia ...
Només donar-li el bodi, la mare el va posar a la Gala, i la veritat és que li quedava molt bé, amb tanta coloraina. A més, la Gala té una cara molt simpàtica i riallera, així que els colors alegres li encaixen a la perfecció.
Va ser una sorpresa d'allò més inesperada. M'alegro que fos encertada.
També vaig teixir uns peücs. Sempre n'he teixit, des que tinc ús de raó, però mai ho havia fet seguint un tutorial. Ho feia una mica "a la meva bola", i no em sortien gens malament. Em va semblar que podria provar a canviar l'estil, així que vaig buscar un tutorial que m'agradés i m'hi vaig posar. Van quedar moníssims, però ... a la Gala ja li havien crescut massa els peus! Resultaven una mica petits, però la seva mare, la Lorena, diu que els guardarà com un tresor.
Espero, com sempre, que us agradi.

Gala ya tiene dos meses. Es, de momento, la más chiquitina de la familia, y aprovechando que Manel ha ido de visita (está en el sur de la península), le he pintado un body, como regalo de bienvenida.
Lo quise pintar tan rápido que se emborronó un poco el color, y tuve que arreglarlo cosiendo el centro de las flores. Si es que el trabajo bien hecho y las prisas no son buena compañía ...
Nada más darle el body, la madre se lo puso a Gala, y la verdad es que le quedaba muy bien, con tanto colorín. Además, Gala tiene una cara muy simpática y risueña, así que los colores alegres le encajan a la perfección. 
Fue una sorpresa de lo más inesperada. Me alegro de haber acertado. 
También tejí unos patucos. Siempre he tejido, desde que tengo uso de razón, pero nunca lo había hecho siguiendo un tutorial. Lo hacía un poco "a mi bola", y no me salían nada mal. Me pareció que podría probar a cambiar el estilo, así que busqué un tutorial que me gustase y me puse manos a la obra. Quedaron monísimos, pero ... ¡a Gala ya le habían crecido demasiado los pies! Resultaban un poco pequeños, pero su madre, Lorena, dice que los guardará como un tesoro.
Espero, como siempre, que os guste. 




 
 
 
   

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Júlia, el borrón te ha quedado precioso! Jejeje, vaya como le adorna el bordado de la flor ;)

Júlia ha dit...

¡Gracias Remedios!

Ya que sé cómo meter la pata, no está mal que también sepa cómo sacarla. Je je je ...

Ha quedado ... ¡diferente!