Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dijous, 20 de setembre del 2012

Taller gratuït de reciclatge de càpsules de cafè

Tinc un amic, en Tomàs, que presideix un grup d'aficionats a la fotografia i a la cultura en general. Aquest any, el grup participarà a la Fira d'Entitats, a Blanes, l'últim cap de setmana de setembre. Organitzen un munt de tallers, alguns d'ells relacionats amb la fotografia, d'altres no.
Em va demanar si podria organitzar-ne un, sense saber quanta gent hi participaria, ni de quines edats, així que havia de ser alguna cosa relativament senzilla, pensant que podrien participar-hi nens. Després de parlar-ne durant molta estona, i tenint en compte que el taller havia de ser gratuït, vam decidir que el més adient seria treballar amb càpsules de cafè.
I aquí em teniu, preparant propostes que es puguin dur a terme amb facilitat i en poc temps.
Us animeu a participar-hi?
El taller tindrà lloc a l'estand 42 de la Fira d'Entitats, al Passeig Marítim de Blanes, el diumenge 7 d' octubre des de les 5 i fins les 6'30 h. Us hi espero!

Tengo un amigo, Tomàs, que preside un grupo de aficionados a la fotografía y a la cultura en general. Este año, el grupo participará en la Fira d'Entitats, en Blanes, el último fin de semana de septiembre. Organizan un montón de talleres, algunos relacionados con la fotografía, otros no.
Me pidió si podía organizar uno, sin saber cuánta gente participaría, ni de qué edades, así que tenía que ser algo relativamente sencillo, pensando que podían participar niños. Después de hablar del tema durante mucho rato, y teniendo en cuenta que el taller tenía que ser gratuito, decidimos que lo más adecuado sería trabajar con cápsulas de café.
Y aquí me tenéis, preparando propuestas que se puedan realizar con facilidad y en poco tiempo.
¿Os animáis a participar?
El taller tendrá lugar en el stand 42 de la Fira d'Entitats, en el Paseo Marítimo de Blanes, el domingo 7 de octubre desde las 5 hasta las 6'30 h. ¡Os espero!

















3 comentaris:

Júlia ha dit...

A causa del mal temps, la Fira d'Entitats se celebrarà el proper cap de setmana.
Si algú està interessat en el taller de reciclatge de càpsules, l'espero el diumenge, 7 d'octubre, a l'estand 42.
Fins diumenge!

Anna GS ha dit...

Tens un premi al meu blog! Passa a recollir-lo!

Júlia ha dit...

Moltes gràcies Anna!

No m'esperava rebre un premi ...

Quina il·lusió!