Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 12 d’agost del 2012

Un cactus ... al país del Món-al-revés

El cactus és una planta que creix en ambients càlids. Per tal d'evitar al màxim la pèrdua d'aigua a través de les fulles, les ha anat transformant, al llarg del temps, en punxes més o menys llargues i esmolades. Com que tenen menys superfície que les fulles, l'evaporació és mínima.
El cactus del Món-al-revés és un cactus que no té punxes, sinó que serveix com a coixinet per a les agulles de cap. Està fet amb feltre, i farcit de terlenka, que és una escuma que permet clavar-hi fàcilment les agulles. Els colors no són els més bonics del món, però des que vaig veure, en una paradeta al Portal de l'Àngel, a Barcelona, tooota una exhibició de cactus del país del Món-al-revés, tenia la idea de fer-ne un. I per fi va arribar el dia que m'hi vaig posar i el vaig fer amb el material que tenia a mà.
No és gens complicat, i el resultat és d'allò més coquetó. Quan té totes les agulles clavades fa un efecte ... 
Espero que us agradi, i que algú més s'animi a fer-ne algun.

El cactus es una planta que crece en ambientes cálidos. Para evitar al máximo la pérdida de agua a través de las hojas, las ha ido transformando, a lo largo del tiempo, en pinchos más o menos largos y afilados. Como tienen menos superficie que las hojas, la evaporación es menor.
El cactus del Mundo-al-revés es un cactus que no tiene pinchos, sino que sirve como alfiletero. Está confeccionado con fieltro, y relleno de terlenka, que es una espuma que permite clavarle fácilmente los alfileres. 
Los colores no son los más bonitos del mundo, pero desde que vi, en una paradita en el Portal de l'Àngel, en Barcelona, toooda una exhibición de cactus del país del Mundo-al-revés, tenía la idea de hacer uno. Y por fin llegó el día en que me puse manos a la obra con el material que tenía a mano.
No es nada complicado, y el resultado es de lo más coqueto. Con todos los alfileres clavados hace un efecto ... 
Espero que os guste, y que alguien más se anime a hacer alguno ... 







2 comentaris:

Flora ha dit...

T'ha quedat xulo!! :)

Júlia ha dit...

Els colors no m'acaben d'agradar, però he utilitzat els materials que tenia per casa.
Com a mínim recorda un cactus, que era la intenció, i les agulles s'hi aguanten bé.
Gràcies!
:-)