Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

divendres, 22 de juny del 2012

La Candela ja és aquí

Per fi ha nascut la petita Candela. El dia 16, després de patir, d'esperar, de provar, de pensar que potser mai no arribarien els petits, la Jessica i en Pedro van veure la carona de la seva nena.
No cal dir que estan contentíssims, que la troben preciosa, i que qualsevol cosa que puguin fer per ella és poc.
Em van encarregar un bodi pintat, com jo vulgués, i com que sé que a la seva mare li encanta el color blau i és una gran pastissera (té un bloc increïble, "la princesa del collar de guisantes".El títol va ser idea meva, però aquesta és una altra història ... ), vaig pensar que estaria bé alguna cosa dolceta.
Espero que us agradi. Ella m'ha dit que li ha encantat.
Enhorabona, Jessica i Pedro. I benvinguda, Candela.

Por fin ha nacido la pequeña Candela. El día 16, después de sufrir, de esperar, de probar, de pensar que tal vez nunca llegarían los chiquitines, Jessica y Pedro pudieron ver la carita de su niña.
Huelga decir que están contentísimos, que la encuentran preciosa, y que cualquier cosa que puedan hacer por ella es poco.
Me encargaron un body pintado, como yo quisiera, y como sé que a su madre le encanta el color azul y es una gran repostera (tiene un blog increíble, "la princesa del collar de guisantes". El título fue idea mía, pero esa es otra historia ...), pensé que estaría bien alguna cosita dulce.
Espero que os guste. Ella me ha dicho que le ha encantado.
Enhorabuena, Jessica y Pedro. Y bienvenida, Candela.

Bodi acabat

Detall de la il·lustració

Embolcall. Detall

Embolcall preparat per sortir cap a ... Múrcia!